# att släppa taget,

Idag känner jag mig sorgsen, det är så fånigt egentligen men jag kan inte låta bli.
Jag vet inte varför det gör ont, men det gör det.
På nått vis har jag alltid trott att vi skulle bli vi,

Jag är påväg in i något helt nytt.
Och jag är så lycklig över det.
Men du finns alltid där ändå.
Tills nu, nu vet jag att det liksom aldrig kommer bli vi,
Du ska gifta dig,

Det känns som alla ord, allting vi delat var på riktigt.
men ändå inte.
Det är märkligt hur man kan älska 2 personer på olika sätt,
Kanske kommer alltid en del vara din.
Men jag måste säga hejdå till alla känslor.
Ignorera dig?

Du får inte finnas längre,
För det blir bara samma sak, om och om igen.
Jag behöver kanske det här..om vi ses längre ner på vägen.
Så känns det nog inte likadant.
För visst försvinner känslor.
Visst kan man komma över?
 
Min fokus ska läggas på min familj,
min egna familj, precis som du valt att lägga din tid på din.
Vilket jag tycker är så himla fint,jag vill att du ska vara lycklig,
Det har jag alltid velat.

jag vill att du ska veta , att jag tänker på dig.
Och älskar dig.
men släpper dig nu,
All lycka till dig! <3
 
Tack för allt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0